Saturday, May 21, 2011

nak keje... nak keje... !!

apa sal dengan entri aku nie./..

aku ni sekrang cotti... lama (4bulan jgk laa)

so, dah 2 minggu aku duk umah nie..

bored!  asyik makan, tgk tv, tido, main laptop...

tu je.....

tiba2??


aku pie check.. berat aku naik!!!  ohh... nooo!!...

aku bkn apa... xnak mbazir...  klo gmuk xmuat bju2, sluar2 aku tue... kene beli lain kan...

slpas isyak td, terkeluar laa nait murni aku nie...



aku:   abah..... nak keje buleh???  abah cari laa keje pe2 pon... ok je...

abah:  laaa.... knp nk keje?? duk umah je.... keje penat...

aku:  duk umah lg penat... tido je.. gemuk dah nie... lgpn... nk duit... nk shopping... hhihiihi...

abah: gemuk2 apa salahnye, koho rami yg berkenan....  hahahhahaa... (ketawa dgn ibu aku)

aku:  eeiii.... ada ke bgthu gitu ..... abah nie... buleh laa.. nk keje... awal jun... kalo buleh nk keje kdai buku...

abah: nati ade gim nk bukak... keje situ laa... nti abah g tanye.....

aku: aiiiyyyyooo..... tak nak gim... nati ramai yang nk ngorat... ahahhaa.... xske laa...   ( muncung mulut)

abah: tengok laa mcm mane.... ada rezeki dapat laa.

aku: .............  snyp seketika....  ok laa... to xnak keje kdai rmai lelaki.... ( sambik senyum2 kambing)



itu laa perbualan aku dan abah aku... ntah laa.... xkeje xde duit... kalo keje dpt pngalamn... tu yang pnting....

No comments :

Post a Comment