Saturday, May 21, 2011

katak di bawah tempurung

hihihi...

itu hanya perumpamaan bg aku je.. aku laa katak tue.. sbb??  krn hik3.. umur aku da 20 lbh la.. tp..
nie baru first time aku pie tgk wayang dgn karok...  haa..... buleh caye x??

caye laa... so, nk kngsi2 laa skit.. first, ak tgk cite JUST GO WITH IT... mybe korang pon xtahu kot cite nie.. xfamos cam cite fast5 ke... tp jln cite die mmg bes..

kebtln kwn2 ak ajk tgk wayang sbb nk lpas stress n penat lelah selama 2 minggu duk siapkn asgment, presnttion, test.. aku yg plih cite nie... alhamdullilah... jalan cite die, buleh mbuatkan kita ketawa terbahak2.. hahahhaa

                         


ha..  nie laa kwn2 yg bwk aku tgk wayang...  gmbr nie aku ambik dlm blog kwn aku.. sbb aku xde gmbr nie.. lupe nk ambik.. hik3.. didazman.blogspot.com..nie blog kwn aku.. blh laa jenguk2..

 tue cite die... pasal, sorng doktor pembedahan plastik (lelaki) and penolong nya(ppuan) yang merupakn janda anak dua..

si doctor nie ada kisah psal pertungan die dlu2... terputus... so, single... berkenalan dengan sorang gadis muda.. mmg tangkap cintan dgn dak tu...

dalam masa same, doctor nie menipu mgtakan pmbntu die adalh ex-wife die.. so, dctor ni trpkse la lyn krenah anak2 penolng die nie, sorng pelik xske berckp, sorng lg suke berlakon... hahaha....  disebbkan satu perjnjian dgn anak ex wife, dctor ni terpkse bwk diaorg smua bercuti ke..... hawaii....

hawaii... mmg cntik..!!

di hawaii tue, berlku incident2, pertemuan yg tdk dijngka...

dan..... berputik laa... cinta2 antra penolong and dctor tue...

kisah die bnyk lucu la... komedi....  nk suh tgk pown... dah lame abis...

hik3....

No comments :

Post a Comment